Tietoisku ja työpaja palvelusuunnittelusta Piispalassa 21.3.2017

1603/2017

Kehittämisen keskipisteenä asiakas - Palvelusuunnittelusta Piispalassa 21.3.2017

Artrannan järjestämä tietoisku ja työpaja palvelusuunnittelusta pidetään Kannonkosken Piispalassa tiistaina 21. maaliskuuta 2017 kello 17.00-20.00.

Tervetuloa!

Artrannan residenssivieras, tuote- ja palvelumuotoilija Janika Holm kertoo illan aluksi palvelujen suunnittelun merkityksestä, ja miten hyvin suunniteltu palvelu vastaa asiakkaiden tarpeisiin ja tuottaa lisäarvoa. 

”Palvelun systemaattinen suunnittelu on yritykselle kilpailuetu”, sanoo Janika Holm.

Yhteiskunta on siirtymässä tuotekeskeisyydestä palvelu- ja kokemuskeskeisyyteen. Elämme palveluiden ympäröimässä maailmassa, jossa kilpailu on kovaa. Menestyjä on se, joka pystyy liittämään tavaran ympärille palvelun, ja näin syntyneen uuden tuotteen ympärille aina uusia lisäpalveluita.

”Muotoilulla ja palvelumuotoilulla on eroavaisuutensa”, sanoo Holm.

Muotoilun perinteinen tavoite on luoda uusi tuote. Palvelumuotoilu antaa työkalut ja tavat palvelujen ja liiketoiminnan kehittämiseen asiakasnäkökulman kautta.

Janika Holmin alustuksen jälkeen keskustellaan aiheesta kevyellä päivällisellä. Illan päätteeksi syvennytään hiukan tarkemmin palvelujen suunnitteluun pienessä työpajassa.

Tila- ja tarjoiluvarausten vuoksi pyydämme Ilmoittautumaan 17.3. mennessä osoitteeseen pirkko.siivola@artranta.fi